Moonboon - Hjælpecenter logo
Moonboon - Hjælpecenter logo

Alle artikler

Reklamation

Mit produkt er gået i stykker - hvad gør jeg?

Hvis der skulle ske noget med dit produkt, hvor du har brug for at lave en reklamation, vil vi selvfølgelig meget gerne hjælpe. Hvis din reklamation drejer sig om noget i din opsætning bedes du sende en mail til vores kundeservice [email protected],

Jeg har et problem med min motor – hvad gør jeg?

Hvis der skulle ske noget med dit produkt, bedes du sende en mail til vores kundeservice på [email protected] med motorens serienummer samt en video af den kørende motor med vægt i slyngevuggen/vuggen. Vores kundeservice vil vende tilbage til dig så

Der mangler en del i mit nyindkøbte produkt – hvad skal jeg gøre?

Hvis der mangler dele, bedes du indsende din sag her, og så vil vores kundeservice sørge for at få sendt de manglende dele hurtigst muligt.

Tilbyder Moonboon reparation?

Moonboon tilbyder ikke reparation. Hvis dit produkt er gået i stykker, bedes du oprette en sag via dette link eller kontakte vores kundeservice på [email protected].